ENTERIA - Projektowanie, tworzenie stron www, internetowych - Poznań

CZYM JEST STRATEGIA MARKI?

Strategia marki jest instrukcją, ściśle określonym zbiorem zasad, których przestrzeganie umożliwia efektywne zarządzanie przedsiębiorstwem i maksymalizację zysku. Dzięki strategii, firmy zyskują większą świadomość biznesową, co znacznie ułatwia podejmowanie trudnych decyzji i zmniejsza ryzyko nietrafionych inwestycji w marketing.

POZNAJMY SIĘ

Owocna współpraca wymaga wzajemnego poznania się. Dlatego zależy nam, by poznać każdy istotny aspekt Twojej Firmy - jej misję, produkty i konkurencję, ale przede wszystkim... klientów. Musimy poznać ich jak najlepiej, bowiem to właśnie oni są ostatecznymi odbiorcami usług naszej agencji.

USTALENIE CELU STRATEGII

Co konkretnie ma się zmienić w Twojej Firmie dzięki wprowadzeniu nowej strategii marketingowej? Zależy Tobie na zwiększeniu obrotu, poprawie wizerunku czy może na wypromowaniu nowego produktu? Pokaż nam Twój cel, a powiemy Ci, jak go osiągnąć.

KLIENT IDEALNY

Kim jest klient, na którym najbardziej Ci zależy? Gdzie mieszka, ile ma lat, na jakim stanowisku pracuje i jak spędza wolny czas? To bardzo ważne dane, na podstawie których budujemy fundamenty strategii marki. Nazywamy to segmentacją rynku docelowego.

WYRÓŻNIAJ SIE LUB ZGIŃ

Dzisiejsze czasy nie ułatwiają wyróżniania się. Niestety firmy, które się nie wyróżniają, często pozostają niezauważone i nie mogą się rozwijać. Dlatego tak ważne jest, aby mieć (i wiedzieć jak pokazać) choć jeden mały aspekt, który uczyni Twoją firmę wyjątkową i niepowtarzalną.

STRATEGIA KOMUNIKACJI MARKI

Przekaz Twojej firmy opiera się na słowach - tych napisanych i wypowiedzianych oraz na obrazach, takich jak logo, identyfikacja wizualna i materiały promocyjne. Jeżeli chcesz, by Twoja marka była odbierana np. jako wyrafinowana, język i forma komunikatu muszą to potwierdzać. W przeciwnym razie, wizerunek Twojej marki w oczach klienta będzie niespójny i nieprawdziwy.

STWORZENIE STRATEGII MARKETINGOWEJ

Dotarcie do tego momentu oznacza, że bardzo dobrze poznaliśmy Twoją firmę - jej atuty i wyróżniki oraz elementy wymagające poprawy. Jesteśmy świadomi tego, co konkretnie chcesz osiągnąć i jakimi zasobami dysponujesz. Znamy Twoich klientów i wiemy jak chcesz się z nimi komunikować. Pozostaje zatem wyznaczyć konkretne działania wizerunkowe i promocyjne, które będą najbardziej skuteczne w osiągnięciu założonego celu.

REALIZACJA

Jeżeli strategia zakłada wykonanie działań, w których się specjalizujemy, zaproponujemy Tobie dalszą współpracę przy jej wdrożeniu. W pozostałych obszarach możemy polecić Tobie firmy partnerskie, z którymi na co dzień współpracujemy.

CZY WARTO?

Zarówno przygotowanie, jak i wdrożenie strategii marki jest dużym wyzwaniem - bywa kosztowne i czasochłonne, wymaga otwartości na zmiany. Mimo to, w każdej firmie w końcu przychodzi moment, w którym należy wybrać - albo strategia, albo chaos i przypadkowe decyzje. My wybraliśmy to pierwsze i nie żałujemy. Gdyby nie strategia, nasz dalszy rozwój byłby niemożliwy.

-->