ENTERIA - Projektowanie, tworzenie stron www, internetowych - Poznań

TAPSAM

2014

Naszym najważniejszym zadaniem przy realizacji tego projektu było stworzenie wizualizacji pokazującej możliwości indywidualnej przebudowy wnętrza samochodu. Witryna została wyposażona we wtyczki społecznościowe, system obsługujący "newsletter" oraz opcję darmowej wyceny. Firmowa strona internetowa powstała w dwóch wersjach językowych; polskiej i angielskiej.

.

Czachowska Invest Care

2014

Stronę internetową wykonaliśmy w ramach zlecenia stworzenia nowej marki dla poznańskiej firmy zajmującej się doradztwem inwestycyjnym. Projekt rozpoczęliśmy od opracowania nowej nazwy firmy i zaprojektowania logo wraz z identyfikacją wizualną. Następnie zorganizowaliśmy sesję zdjęciową i przygotowaliśmy komplet materiałów tekstowych i graficznych. Finalnym efektem naszej pracy jest zupełnie nowy wizerunek oparty na nowoczesnej stronie internetowej zintegrowanej z modułem bloga.

EMEN

EMEN

2015

W ramach projektu strony WWW wykonaliśmy logo główne oraz cztery logotypy, z których każdy odpowiada za dany segment produktów. Dla każdego z nich powstała podstrona z elementami kolorystycznymi odpowiadającymi barwie logotypu. Zastosowana aranżacja sprawia, że nawigacja po stronie jest przyjazna dla użytkownika. Witrynę oparto o system CMS umożliwiający bieżącą aktualizację produktów.

STANJAN

2014

Dla wykonawcy sieci teletechnicznych stworzyliśmy stronę internetową na bazie unikalnej grafiki ilustrującej specyfikę firmy. Grafika jest wariacją materiału powstałego podczas sesji zdjęciowej i elementów świetlnych. Firmowa strona internetowa wykorzystuje również projekt logo, specjalistyczne teksty SEO (optymalizowane pod kątem wyszukiwarek) oraz fotografie przedstawiające park maszynowy (zlokalizowane na podstronie "Galeria").

ARBIZ
ARBIZ
ARBIZ

ARBIZ

2014

Stronę internetową stworzyliśmy w wersji responsywnej (RWD) , która dopasowuje się do ekranu urządzenia, na którym jest wyświetlana. Jej potencjał tkwi w zaawansowanych modułach, które integrują ze sobą blog, kalendarz szkoleń, zdalną rejestrację i automatyczny system płatności.

Witrynę w całości zintegrowano z systemem zarządzania treścią (CMS), który pozwala na dowolną jej edycję z poziomu panelu Klienta. W ramach współpracy wykonaliśmy również projekt logo.

PELMAR

2013

Projekt oparty na futurystycznej wizji grafika wykorzystuje stworzony na potrzeby identyfikacji znak firmowy. Owocem współpracy jest minimalistyczna szata graficzna utrzymana w kolorystyce bieli, ze szlachetną domieszką zieleni i subtelnymi odcieniami szarości.

POLKO

2014

Inspiracją dla szaty graficznej był zmysł powonienia i smaku. Grupie Polko zaserwowaliśmy stronę internetową z apetycznymi elementami graficznymi w żywej, soczystej kolorystyce. Nowoczesny layout został połączony z logotypem, przez który przemawia tradycja i wieloletnie doświadczenie.

MARES
MARES
MARES

MARES

2014

Polski producent walizek i opakowań zlecił nam zaprojektowanie minimalistycznej strony internetowej w technologii RWD, która automatycznie dopasuje się do ekranu urządzenia, na którym będzie wyświetlana. Na stronie został zainstalowany system CMS, umożliwiający samodzielną edycję treści.

TRACZ

2014

Fundamentalnym założeniem przy realizacji tego projektu było stworzenie kompletu wizualizacji przedstawiających zasoby parku maszynowego i zaprezentowanie funkcjonalności sprzętu. Witryna powstała w ramach finalnego etapu tworzenia elementów identyfikacji wizualnej. Na stronie internetowej znajduje się również panel przekierowujący na stronę www poświęconą tynkom maszynowym (druga gałąź działalności wrocławskiej firmy)

EURO-LAMP

2014

Strona internetowa jest przygotowana jako landing page pod międzynarodową internetową kampanię reklamową. Nowa odsłona witryny wykorzystuje odświeżone logo i projekt katalogu produktów opublikowany w technologii "PageFlip" (efekt przewijanych kart). Owocem współpracy jest nowoczesna szata graficzna zdobiona złotymi akcentami i ciepłymi odcieniami pomarańczy.

Woj-Tom

2014

Nowa odsłona strony internetowej wykorzystuje logo i materiały fotograficzne dostarczone przez Klienta. Kluczowym elementem witryny jest interaktywna mapa realizacji na podstronie "Galeria". Nawigacja po niej jest możliwa z poziomu listy lokalizacji lub kliknięcia kursorem w drogowskaz umieszczony na mapie.

SARBI

SARBI

2015

Dla firmy zajmującej się obrotem nieruchomości wykonaliśmy nowoczesny portal z funkcją wyszukiwarki oraz systemem CMS umożliwiającym bieżące aktualizacje strony o nowe oferty. Minimalistyczny projekt graficzny podstron pozwolił na wyeksponowanie oferowanych nieruchomości.

TREKA

TREKA

2013

Firma specjalizująca się w projektowaniu i budowie schodów, poprosiła nas o wykonanie niekonwencjonalnej strony internetowej z interaktywnym formularzem wyceny. Rozbudowany formularz pozwala na zebranie wszystkich danych, na podstawie których można przygotować wycenę dla klienta. W ramach projektu dla klienta wykonaliśmy również projekt logo..

PPHU PREMIER

PPHU PREMIER

2014

W ramach projektu wykonaliśmy sesję zdjęciową oferowanych produktów. Firmowa strona internetowa oprócz budowania wizerunku na rynku lokalnym pełni również funkcję katalogu on-line.

MKinspiracje

2014

Firmowa strona internetowa wykonana w koncepcji ‘One Page’ pozwala na sprawną nawigację poprzez przewijanie lub menu. Projekt utrzymany w stylistyce stonowanej; w odcieniach szarości z akcentami pomarańczy. Witryna internetowa powstała w ramach projektu zakładającego realizacje logo i opracowanie elementów identyfikacji wizualnej.

KA-EL

2014

Inspiracją dla szaty graficznej była bryła wykorzystana przy projekcie logo. Firmowa strona internetowa typu ‘One Page’ pozwala na rzeczową, wielokierunkową nawigację (przy pomocy scrolla lub z poziomu menu). W projekcie wykorzystano barwę szlachetnej stali i przełamano energetyczną, orzeźwiającą nutą cytrusową. Koncepcję wizualną utrzymano również w materiałach wchodzących w skład identyfikacji firmowej i oznakowania biura rachunkowego.

BRAMSTAL

BRAMSTAL

2013

Strona internetowa jest finalnym owocem współpracy w zakresie opracowania identyfikacji wizualnej. Szata graficzna bazuje na elementach tekstury imitującej stal. Projekt utrzymano w stylistyce nowoczesnej, z silnym akcentem w odcieniu indygo, który podkreśla jego charakter.

CASA MARINA

2013

Inspirację dla szaty graficznej czerpaliśmy z aury letniej, przemycając elementy nieodłącznie kojarzone z odpoczynkiem i letnią beztroską. Strategicznym elementem strony internetowej jest wyszukiwarka, która sortuje bazę nieruchomości zgodnie z kryteriami wyboru. W projekcie wykorzystano logo dostarczone przez Klienta.

-->